Re: rejestracja domeny

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 22:14:14 MET

Easy_R wrote:

> W.g. mnie Webcorp to zlodziejska firma szukajaca jeleni. Taka oplata
> rejestracyjna to bandytyzm w bialy dzien.

Z punktu widzenia osoby wiedzącej jak to załatwić samodzielnie, mającej
gdzie postawić serwer DNS itp - oferta NetNames jest daleka od rewelacji,
fakt.

Natomiast dla luserii najgorszego rodzaju, pleniącej się na stanowiskach
dyrektorów, prezesów itp jest to często "prosta metoda szybkiego
załatwienia sprawy"...

Dlatego ja np. z tych usług nie mam zamiaru korzystać, ale mogę sobie
wyobrazić cały tłum potencjalnych klientów. Uważających w dodatku, że
wcale nie są przy tym rabowani tylko płacą za załatwienie problemu bez
konieczności angażowania się.

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68