Zawieszanie się modemu

Autor: Władysław Balcerkiewicz (picolo_at_free.poltronic.net)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 03:34:20 MET

Mam założone trzy konta internetowe a korzystać mogę z jednego ponieważ
kiedy w dial up mam trzy foldery i czwarty do Callbacka modem się zawiesza
i mam komunikat że trzeba sprawdzić czy aby modem jest dobrze zainstalowany.
Kiedy sprawdzam ustawienia Outlooka to w zakładce Połączenia mam informację
że Internet Eksplorer oraz Outlook korzystają z tych samych ustawień i czy
chcę
je zmienić.Zmienić ale co,bo każda próba nie daje rezultatu.Na dzisiaj
korzystam
z jednego konta a z pozostałych ściągam e-maile przez strony www danych ser-
werów.
Po sformatowaniu dysku instaluję system Windows98 gdzie systemowo jest
instalowany Internet Eksolorer 4.0 oraz Outlook.Na to nakładam IE5.0 oraz
pakiet
Ofice97 gdzie też jest odpowiednia wersja IE oraz Outlook97.Co robię źle a
wła-
ściwie czego nie powinienem robić aby nie było kaszany.Albo inaczej jakie
kolejne
ruchy powinienem zrobić aby nie było żadnych problemów.

picolo