Re: His - pytanko :)

Autor: Piotrek Jurczak (pio_at_SPAM.dernet.com.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 15:05:58 MET

Andrzej Bort napisał(a) w wiadomości: <83slik$mu2$3_at_hawk.it.pl>...

>To w takim razie przy założeniu braku upgrade łącza TPnetu na świat
>korzystanie z tej sieci będzie, ehm, lekko niemożliwe (w dzień zapuści
>się ściąganie ze świata, bo nocą to pozostanie tylko poczta, newsy czy
>irc). Ciekawie będzie, nie? :-)

Moim zdaniem nie ma co panikowac, bo nie wierze ze tepsa podlaczy sdi
kazdemu chetnemu. W calej Warszawie to oznacza na 99 % ze beda zbierac
chetnych z calej Warszawy i tam gdzie sie uzbiera odpowiednia ilosc to
zaloza. A policz sobie, jesli kazdy zaplaci z gory 999 zl to gdyby tylko
tepsa chciala moglaby spokojnie zwiekszyc szybkosc lacza ze swiatem. A
nawet jak tego nie zrobia to ile mozna sciagac ? Miesiac ? Dwa i ludzie
sie powinni uspokoic a pozatym dyski im sie pozapychaja ;-)

Piotrek Jurczak
pio_at_dernet.com.pl