Re: Kto autoryzował NASK do rejestracji domen ?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 15:29:12 MET

On Wed, 22 Dec 1999 10:51:01 +0100, <balawajder_at_topnet.pl> wrote:
>Poszukuję nazwę organizacji,
>firmy, jednostki, operatora, który autoryzował i upoważnił
>polski NASK [...]
>Poszukuję Firmy lub Osoby prywatne,
>które po złożeniu już ich wniosku o rejestrację domeny
>zostały "niestety" uprzedzone przez "ufo", które
>zarejestrowało domenę np. 3 dni wczesniej.... .
>Może komus obiło się cos o uszy ?

Eee, kiedys rejestrowalem firme w .com w Internicu.
Jako ze nie mozna uzyc u nas karty kredytowej, a faktura
gdzies po drodze wsiakla, to po dwoch miesiacach domena zrobila sie
"on hold" a ja bylem zajety pisanina e-maili do tego Internica o
powtorna fakture. Tylko ze one chyba wpadaly do /dev/null. Telefony
odbijaly sie o sekretarke automatyczna, jakies swieta i 'nikogo nie ma
i nie bedzie, a w koncu brak dalszej akcji. No i uplynal caly miesiac
.. i w ciagu jednej nocy domena zostala zarejestrowana przez jakas
amerykanska firemke, ktora umiescila ja na liscie "do sprzedania" ...
a sama internicowi tez nie zaplacila. Tylko kto jej powiedzial ze taka
nazwa sie zwalnia..

NASK w porownaniu z tym to stado owieczek :-)

J.