Re: His - pytanko :)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:13:08 MET

Piotrek Jurczak <pio_at_spam.dernet.com.pl> wrote:
> Ja dzwonilem wczoraj do tepsy Warszawa - Polnoc i facet powiedzial
> ze od stycznia SDI ma byc w calej Warszawie :-)))

To w takim razie przy założeniu braku upgrade łącza TPnetu na świat
korzystanie z tej sieci będzie, ehm, lekko niemożliwe (w dzień zapuści
się ściąganie ze świata, bo nocą to pozostanie tylko poczta, newsy czy
irc). Ciekawie będzie, nie? :-)

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Linux: eppur si muove!