Re: Jescze o HiSie

Autor: Aster (asterek_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 22:33:40 MET

Bartek Kulicki <bartek_at_usun.lords.com> wrote in message
> w wiekszych aglomeracjach (a tym samym w strefach numeracyjnych) (Poznan,
> Katowice, Gdansk, Warszawa i chyba Wrocław) mozna wybrac np IPartners.
> placisz bodajze 70zl/mc - a dostajesz: dialup 56k na ktory mozna sie
> dodzwonic no i przede wszystkim firma ma wlasne lacze zagraniczne.
Wykupilem
> u nich konto na probe - i sadze ze sie oplacilo. (Pozatym jak troche
> pokombinujesz to te 70 zl moze zamienic sie w 20zl - hint: znajdz kogos
kto
> ma juz u nich wykupione konto...)
Aaaaglomeracjach ... - nie dotyczy . Podaj mi firmę w bielsku ( taka dziura
na polnocy ) z dostępem pozniżej 100 zł miesięcznie za nielimitowany dostęp
przez dial-up ok ? Więcej niż 100 zł to moim zdaniem
czyste zdzierstwo .

Aster

---
Czemu energetyka nie wprowadzi inetu do sieci energetycznej ? Internet w
kadym domu  - TO JEST TO !
----