Re: Jescze o HiSie

Autor: Bartek Kulicki (bartek_at_usun.lords.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 18:20:22 MET

Użytkownik Aster <asterek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:otC24.25346$Oo3.587430_at_news.tpnet.pl...

> Myslisz ze wszedzie jest mozliwosc skorzystania z dial-up za nienormalna
> stawke - cene rozmowy lokalnej ? A jak jest juz taka mozliwosc , to nie
> zawsze sie oplaca : u mnie przykladowo moge wybrac tpsa albo modemy 28.8
> innej firmy . To co lepsze ? Placic dodatkowe 50-100 zl za dial-up 28.8
czy
> tepsie za same impulsy 31.2 - 33.6 (50/50) ?

w wiekszych aglomeracjach (a tym samym w strefach numeracyjnych) (Poznan,
Katowice, Gdansk, Warszawa i chyba Wrocław) mozna wybrac np IPartners.
placisz bodajze 70zl/mc - a dostajesz: dialup 56k na ktory mozna sie
dodzwonic no i przede wszystkim firma ma wlasne lacze zagraniczne. Wykupilem
u nich konto na probe - i sadze ze sie oplacilo. (Pozatym jak troche
pokombinujesz to te 70 zl moze zamienic sie w 20zl - hint: znajdz kogos kto
ma juz u nich wykupione konto...)

--
bk