Re: Centrex w Telekomunikacji, czy to mozliwe?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 19:04:30 MET

On Mon, 6 Dec 1999 11:16:46 +0100, "Piotr R."
<jabberwocky_at_pulsar.net.pl> wrote:

>Mieszkam w regionie walbrzyskim i mamy tutaj problem z Telekomunikacja,
>ktora nie chce sie zgodzic na montaz linii w mieszkaniach nie nalezacych lub
>dzierzawionych przez dostawce internetu. Istniejace juz precedensy ulatwia
>negocjacje.

A co to tepse obchodzi? Wlasnych cennikow najwyrazniej nie znaja -
jesli zamawiajacy linie nie ma tytulu prawnego do lokalu (ale ma zgode
wlasciciela na doprowadzenie linii) to tepsa bierze z gory za pewien
okres. Ja rozumiem ze niechetnie zakladaja linie nie majac gwarancji
ze bedzie ona eksploatowana i forse przyniesie - ale po to wlasnie owo
rozwiazanie w cenniku zawarto. Przycisnac - najwyzej za jakies pol
roku z gory trzeba bedzie zaplacic.

--
Darek