Re: Jescze o HiSie

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 11:13:13 MET

On Sun, 5 Dec 1999, Marcin Jagodzinski wrote:

> 1. Jest to oferta nie mająca bezpośredniej przeciwwagi w postaci ofert
> konkurencji.

I co wazniejsze trafiajaca do przekonania umeczonemu narodowi.

> 2. Czy to jest drogo, czy to jest tanio -- to już pozostawiam uznaniu tych,
> którzy chcą/nie chcą założyć HiS
> 3. TP SA nie jest instytucją charytatywną.

Phew. Uslugi u Tepesy to jak pakt z diablem - kiedys upomna sie o swoje.
Ja lacze sie pieknie, ale co z tego, skoro od paru dni albo sa problemy
z DNS, albo transfer jest mizerny (ledwo wystarcza do poczty i dwoch
grup newsowych!) A impulsy leca...

> A ile to kosztuje TP SA, czy się to opłaca... tego nie wiem i dość mało
> mnie to obchodzi. Wygląda, że się nie opłaca (bo nie ma wielkiej reklamy,
> zakładania w całej Polsce itp).

Pewna role gra tez panika Y2K - po nowym roku bedzie juz smielej...

GSN