Re: Jescze o HiSie

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 10:10:19 MET

On Sun, 5 Dec 1999 00:59:24 +0100, "Bilbo Bagins"
<bilbo_bagins_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Juz wiele bylo dyskusji o cenach SDI, ale generalnie wszyscy je
>skrytykowali.
>Jedni, ze za duza cena instalacji, drudzy ze za duzy abonament.

[ciach]

>Co szanowni grupowicze na to ? Wszelkie uwagi mile widziane.
>Podyskutujmy troche na ten temat.

A o czym tu dyskutować? Trzy rzeczy są pewne:

1. Jest to oferta nie mająca bezpośredniej przeciwwagi w postaci ofert
konkurencji.
2. Czy to jest drogo, czy to jest tanio -- to już pozostawiam uznaniu tych,
którzy chcą/nie chcą założyć HiS
3. TP SA nie jest instytucją charytatywną.

A ile to kosztuje TP SA, czy się to opłaca... tego nie wiem i dość mało
mnie to obchodzi. Wygląda, że się nie opłaca (bo nie ma wielkiej reklamy,
zakładania w całej Polsce itp).

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke