Odp: KOMTEL 99

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 21:54:39 MET

> W tym roku to byla tragedia ....

Fakt, nie było ciekawie... :(
Tuż po powrocie do domu, w dniu targów, napisałem post na grupę
pl.misc.telefonia.gsm, w którym wyraziłem swoje rozczarowanie tę imprezą.

> Nic nowego, nic ciekawego. Po zwiedzeniu wszystkich stoisk mozna wyciagnac
> wniosek ze polski rynek telekomunikacyjny to sprzedawanie pokrowcow do
> telefonow GSM bo przewazaly stoiska z akcesoriami.

Zgadza się. MLINE to dobra firma, produkująca porządne akcesoria ale ja
spodziewałem się niezależnych operatorów, czyli Netii, El-Netu, Dialogu a
oni chyba spali!
Nie było nawet TPSA!!! Nie wspomnę o Centku...

Szczególnie na niezależnych opów staconarnych liczyłem najbardziej i na nich
się zawiodłem... :(

>Nawet stoiska operatrow
> GSM jedyne co mialy do pokazania to telefony na karty pre paid - i
wlasciwie
> to nie chceli tego pokazywac co chcieli to sprzedawac.

W dodatku prezentowali takie aparaty, że to już ja i wszyscy moi znajomi z
roboty mają lepsze.
Np. chciano mi wcisnąć N 3210, gdy ja chciałem kupić 8850.
Co to za targi, na których wciska się tanie aparaty???

> Po prostu - nawet ich
> stac bylo tylko na stoisko godne jarmarku w Wolominie.

W Wołominie, to przynajmniej byłby zasięg Ideii, a w tych bunkrowych murach
PKiN, to trzeba pikokomórki stawiać, żeby wewnątrz można było gadać.

> A przeciez Plus moglby mowic o zapowiadanym uruchomeiniu sieci trasmisji
> danych.

Jedyną ciekawą rzeczą Plus'a były hostessy w kusych spódniczkach, na które
miło było popatrzeć ale jak się zapytałem jedną o WAP, to jej mętne
spojrzenie wskazywało, że nie wie, o co ja wogóle pytam...

> tp.internet nie bylo.

Też bardzo na nich liczyłem. Wychodzi to, że TPSA jest zarządzana przez
prezesów-kolesiów z okrągłymi brzuszkami, czyli panów, którzy się nadają do
PPTT albo Politbiura, bo z gospodarką rynkową, to mają niewiele wspólnego.

>Targi w Polsce sie sypia, i to dotyczy wszystkich targow !

No, bez przesady, Targi Turystyczne - TTG, też odbywające się w PKiN, tyle,
że wcześniej, są naprawdę ciekawe, czego o KOMTEL'u powiedzieć niestety nie
mogę.
W zasadzie Kolega J.M. Kamiński uprzedził mnie delikatnie, że będzie mnóstwo
dupereli, ale nie sądziłem, że poziom będzie aż tak niski.

Przykre to....

Rico.
warschau_at_post.pl