Odp: KOMTEL 99

Autor: Kordian (korda_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 22:18:56 MET

> Też bardzo na nich liczyłem. Wychodzi to, że TPSA jest zarządzana przez
> prezesów-kolesiów z okrągłymi brzuszkami, czyli panów, którzy się nadają
do
> PPTT albo Politbiura, bo z gospodarką rynkową, to mają niewiele wspólnego.

Oj, nie przesadzaj. Swita przyboczna prezesa Rzepki nie ma brzuszkow a
srednia wieku jest znacznie ponizej 30. Zas jezeli chodzi o wszystko
ponizej, to masz calkowicie racje. Nawet niektorzy moi kolesie, co pracuja w
TP ostatnio jakby przytyli na mozgu i mimo, ze mlodzi maja juz syndrom
oblezonej twierdzy, ktorej jakiej NETIE podbieraja co lepszych klientow.