Odp: KOMTEL 99

Autor: Kordian (korda_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 21:35:20 MET

W tym roku to byla tragedia ....

Nic nowego, nic ciekawego. Po zwiedzeniu wszystkich stoisk mozna wyciagnac
wniosek ze polski rynek telekomunikacyjny to sprzedawanie pokrowcow do
telefonow GSM bo przewazaly stoiska z akcesoriami. Nawet stoiska operatrow
GSM jedyne co mialy do pokazania to telefony na karty pre paid - i wlasciwie
to nie chceli tego pokazywac co chcieli to sprzedawac. Po prostu - nawet ich
stac bylo tylko na stoisko godne jarmarku w Wolominie.

A przeciez Plus moglby mowic o zapowiadanym uruchomeiniu sieci trasmisji
danych. A gdzie Formus (tyle szumu i milionow dolarow) ?, gdzie onet wiszacy
na kazdym bilbordzie ? Zero dokapitalizowanych ostatnio ISPow, nawet
tp.internet nie bylo.

Za to byl szyld - "festiwal telekomunikacji". Ja to mial byc festowal to ja
wysadam.

Po tym jak widzialem smutny Poznan, tragedie Softtargow moge wyciagnac tylko
taki wniosek: Targi w Polsce sie sypia, i to dotyczy wszystkich targow !