Re: Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 12:14:36 MET

Pewnego dnia, a było to 8 Nov 1999 21:43:13 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <bort_at_ipartners.pl> i powiedziała:

[..]

>Chyba mnie faktycznie zaćmiło podczas pisania tych słów...

>Gdyby w moim poprzednim postingu był choć jeden błąd (w szczególności
>interpunkcyjny), miałbym wytłumaczenie. ;->

Zawsze możesz napisać, że chodziło Ci o uczelnie państwową ;-)

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loza44 -> http://loza44.topnet.pl/