Re: Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 22:43:13 MET

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:
> Hm. To co to jest 'uczelnia'? Bo Katolicki Uniwersytet Lubelski uważam
> osobiście za uczelnię. Tak samo zresztą, jak Szkołę Główną Handlową.

Chyba mnie faktycznie zaćmiło podczas pisania tych słów...

> Ale może się mylę i chętnie posłucham wyjaśnienia.

Gdyby w moim poprzednim postingu był choć jeden błąd (w szczególności
interpunkcyjny), miałbym wytłumaczenie. ;->

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Some people have no respect for age unless it's bottled.