Re: Do postmasterow onet.pl

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 12:10:33 MET

On Tue, 09 Nov 1999 11:27:12 +0100, Easy_R <easy_at_wiaraa.pl> wrote:

>Zadna firma providerska nie ma obowiazku dostarczac kazdej poczty. Admin
>kierujac sie bezpieczenstwem servera wycina hosty, z ktorych idzie spam
>i nikt mu tego nie zabroni.

Oczywiście, że można wycinać spam. Chciałem tylko zauważyć, że jednak od
providera wymaga się raczej dostarczania niż niedostarczania poczty (to
drugie jest raczej okolicznością szczególną). A operację wycinania chorych
przesyłek też można wykonać różnie, z większym lub mniejszym marginesem
"zdrowej tkanki". Tylko, że do tego trzeba chirurga, nie rzeźnika :-)

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke