Re: Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Bartek Wieko (rokko_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 12:12:25 MET

Nina Liedtke napisał(a) w wiadomości:
<37McOOFU30aEM+tbgMux95e6wdQV_at_4ax.com>...
> Posurfowałam sobie ostatnio po WWW w poszukiwaniu czego?
[...]
>informacje merytoryczne. Aż strach pomy?leć, o jakiej elitarnej odmianie
>Internetu będzie się mówić na tych "Interdyscyplinarnych Warsztatach
>Internetowych" made by KUL & Microsoft...

        Szczęść Boże

    Widzę, że się panience KUL i MS nie podoba. Kłuje niektórych w oczy, że
ludzie jeszcze w tym kraju, żyją tak jak moralność i 10 przykazań nakazuje z
dziada pradziada.
    Jeszcze nie dla wszystkich pedalstwo i insze lezbejyzmy to norma co może
mieć dzieciaki z próbówek i inne gorsze świństwa co z próbowkami można
zrobić i pokazać potem na Polsatach i inszych funduszach emerytalnych. W tym
kraju mieszka ponad 95% katolików i prawdziwych krześcijan, które swój rozum
mają i nie będą iść na postronku tych 5% masoństwa i innego komunizma do
jewropy gdzie element obcy narodowo wykupi stodołę co mój dziad postawił, a
strzechę z dachu przerobi na wyściółkę do stajni dla koni rasowych, żeby
wilgoć przesiękła i zniszczyła naszo polsko ojcowizne co pod to strzechą się
kryje, tą strzechą co poeta chciał ją podpalić kagankiem oświaty. My się
poetom nie dali to i nie pozwolim Uni Masonerskiej naszej strzechy ruszyć
nie doma.

    Niech będzie pochwalony Bill Gates!
i wołam to bez ironni, która przedukuje w tonie panienki wiadomości. Może
zlaicyzowne tałatajstwo komputerowe chce coraz szybciej aby im się te (pfuj)
lenuxy ładowali i uruchamiali.
To ja więc zapytam jak to takie szybkie to kiedy zostaje czas na modlitwę?
Albo świństwa, które niewinne dziatki ciono z sieci - to jak Internet
Explorer im się zawiesi to przynajmniej pornografii i zboczenia unikną. Nie
zawsze żle jak system się zatrzyma, widocznie Niebiosa tak chciały, nie ma
co się mocować z siłami, których nam pojąć jest niemożliwe.
    Nie myślcie, że ja jest jaki tam oszołom czy patefon, na komputerach
znam się już się nie chwaląc od 5 pielgrzymki Ojca Świętego do ojczyzny, a
po wielkim poście dostanę święcenia administratorskie, bo narazie jestem
administratorem świeckim, ale już muj Microsoftowy Proxy Serwer tak jest
skonfigurowany, że świnśtw do sieci parafialnej nie wpuszcza i organista nie
musi latać do spowiedzi w każdo niedziele i lepiej gra.
Ten Proxy Serverek nie wpuszcza także innych dzieł szatana takich jak ramki
TCP/IP, przez co nie mogą zastąpić tego pianicy organisty odtwarzarko MP3 z
tejze sieci zgrano. Jak w firewolu zaimplementuje egzorcezmy to wyszstko
będzie chodzić jak procesja na Boże Ciało.

    Pozdrawiam i nie pisze już wirusów bo ksiondz już mi zabronił.

                                                Bartek Wieko

PS. Pozdrawiam wszystkich praktykujących adminów (tak ministranci mówią na
administratorów czyli na mnie - fajowo nie!)

--
Poprzyj akcję społeczną "IP dla Radyja".
Podpisz się pod petycją o przyznanie nowych domen dla Site Maryja