Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 23:52:04 MET

        Posurfowałam sobie ostatnio po WWW w poszukiwaniu czegoś ciekawego
(taak, wiem, ciekawość pierwszy stopień... ;) no i znalazłam. Na stronie
http://eber.kul.lublin.pl/~marka-r/warsztaty99/index1.html
znajduje się zapowiedź "Interdyscyplinarnych Warsztatów Internetowych",
których organizatorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski.
        Nazwa brzmi ciekawie - jednak niczego więcej o tych Warsztatach nie
dane mi było się dowiedzieć. Jako niegodna użytkowniczka niegodnej
przeglądarki Netscape Navigator mogłam sobie przeczytać tylko nazwę
warsztatów, ich termin (14-16.12.1999) oraz obejrzeć przecudnej urody
logo sponsora - firmy Microsoft.
        A na wypadek, gdybym miała jakieś wątpliwości (np. typu: 'co za lamer
robił te strony? zapomniał umieścić treść czy co?'), na dole pierwszej
strony serwisu widnieje apokaliptyczne ostrzeżenie:
//-----
UWAGA! Żeby obejrzeć te strony musisz użyć programu
MICROSOFT INTERNET EXPLORER
//-----
        (prawie jak: porzuććcie wszelką nadzieję, wy, którzy tu wchodzicie ;)

        No i faktycznie - source pokazuje, że w konstrukcji serwisu użyto
'pływających ramek' (<iframe>) i skrupulatnie schowano w nich wszystkie
informacje merytoryczne. Aż strach pomyśleć, o jakiej elitarnej odmianie
Internetu będzie się mówić na tych "Interdyscyplinarnych Warsztatach
Internetowych" made by KUL & Microsoft...

Nina

--