Re: Taka sobie sprawa

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 14:35:25 MET

Samotnik in <slrn81llfh.il.michalj_at_localhost.localdomain> wrote:
>Tylko że ja miałem podstawy nazwania go idiotą. A poza tym wg polskiego

To jest Twoja jak najbardziej subiektywna ocena. MZ nie miałeś takich
podstaw.

>prawa to określenie _nie jest_ obraźliwe (był precedens).

I znajduje on uniwersalne zastosowanie ? A jakbym Ciebie tutaj nazwał
idiotą, to też byś to potraktował jako określenie nieobraźliwe ?

Nie zrozum mnie źle, osobnik który Ci groził z całą pewnością zasłużył
aby się nim bliżej zająć, ale upieranie się przy stwierdzeniu, że możesz
komuś nawrzucać jako moderator, tylko dlatego, że uznasz tego kogoś za
idiotę, jest z lekka niepoważne.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org