Re: Taka sobie sprawa

Autor: Krzysztof Koczyjan (krzysztofk_at_rocketmail.com)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 20:39:40 MET

Samotnik wrote:

> Tylko że ja miałem podstawy nazwania go idiotą. A poza tym wg polskiego

No cóż nie wiem czy przysłanie listu w złym formacie jest podstawą do
nazwania kogoś idiotą.
IMO nie.
Ale jeśli nawet, to Twoim zadaniem jako moderatora jest ocena _listów_
nie _ludzi_ którzy je wysyłają.

> prawa to określenie _nie jest_ obraźliwe (był precedens).

To odpisuj wszystkim per "Skończony idioto" - tylko nie dziw się
później, jeśli rzeczywiście od kogoś "w morde" dostaniesz.

Pozdrawiam
        KK