Re: inet na wyzszych uczelniach

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 12:29:56 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:
>roznie. w wiekszosci wypadkow lwia czesc sponsoruje posredniu
>lub bezposrednie kbn. formalnie rzecz biorac pieniadze z kbn
>nie powinny sluzyc edukacji (a wiec studentom czy pracownikom dydaktyczym)
>tylko badaniom naukowym (a wiec naukowcom). w praktyce nie da sie tego
>oczyiwiscie tak latwo odroznic.

pytanie brzmi - czy udostępnianie kont, a przez to łącza za pieniądze kbn
studentom jest legalne czy nie?
z rozmowy z moim dyrektorem wynika, że nie, jedynym więc sposobem zapewnienia
dostępu do Internetu (studentom informatyki!) jest napisanie petycji
do któregoś ministerstwa (chyba edukacji), aby przydzieliło na ten cel
dotacje...
czy ma to jakiś sens? czy ministerstwo znajdzie pieniądze na tak "niepotrzebny"
cel jak Internet, w którym szerzy się pornografia, plany bomb i piractwo?
z drugiej strony - czy jest jakiś sposób by studenci mojej politechniki
mieli normalny dostęp do Internetu? jak to jest na innych uczelniach?