Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 22:29:37 MET DST

VTAM!

Robert R. Wal <rrw_at_reptile.eu.org> wrote:
[...]
> a kiedy mu zwracam na to uwagę, słyszę ,,kurwa, podwozisz mnie, to zrób to
> dobrze, zobowiązałeś się do tej przysługi, to zamknij się i jedź a nie jak
> palant jakiś nagle się czystością i zapachem przejąłeś''.

Gad, są dwie możliwości:
1) Zapmniałeś dodać do swojej wypowiedzi znaczek ";)"
2) Jesteś zakłamanym hipokrytą[1].

> Robert

p.s. "Konsekwencja wymaga odwagi", Lincoln

[1] Hint: "Kurwa, trzymasz za darmo nasze serwisy WWW to zamknij się i rób
to, a nie jak palant jakiś chcesz żebyśmy umieścili malutki banerek z napisem
Hosted by..."

--
cezar
CC314-RIPE