Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 20:14:46 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Zaraz, zaraz! Jezeli Tomek sam by "zatwierdzil" swojego nastepce ;-), to jaki
> bylby powod, zeby mu nie ufac, skoro Tomkowi sie ufa?

Taki, ze zaufanie jest przechodnie tylko w ograniczonym zakresie.
A szkoda, bo swiat bylby prostszy (i PGP-owy Web of Trust tez dzialalby
wtedy lepiej).

> Ale jezeli sytuacja rzeczywiscie tak sie ma, to zmiana na tym stanowisku jest
> wrecz konieczna, niezaleznie od tego ile klopotow z przekonfigurowaniem
> serwerow mialoby to za soba pociagnac...

Dla mnie nie jest konieczna, ale nie mnie to osadzac.

> Wiec jak to w koncu jest? Czy ktos moglby wyjasnic?

Zawsze dziwi mnie, kiedy ktos zadaje pytania skierowane
do konkretnego adresata na newsach zamiast skierowac
je do tego, kto moze na nie odpowiedziec. Nie wiem
czy Tomek przeglada archiwa polipa w poszukiwaniu pytan,
na ktore moglby odpowiedziec, a przeciez jego email znasz ..

--w