Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 18:12:00 MET DST

Dnia 30 Oct 99 o godz. 0:51, Lukasz Trabinski napisal(a):

> Hmm, "pokrętna" odpowiedź miała na celu uświadomienie niektórym osobom, że
> zmiana osoby odpowiedzialnej za tworzenie/kasowanie grup w pl. to przekonanie
> do tego wszystkich adminów w PL, to że przestajemy już ufać Tomkowi, a
> zaczynamy komuś innemu itp.
Zaraz, zaraz! Jezeli Tomek sam by "zatwierdzil" swojego nastepce ;-), to jaki
bylby powod, zeby mu nie ufac, skoro Tomkowi sie ufa?
A ostatecznie ten nastepca - przynajmniej poczatkowo - moglby wysylac
controle z tego samego adresu i z tym samym kluczem PGP, wiec wielkiej
tragedii z przekonfigurowaniem serwerow by nie bylo...
Ja nie pisalem, ze nalezy *przestac ufac* Tomkowi. Tylko skoro on sie "nie
wyrabia", to zeby po prostu troche mu ulzyc i zdjac z niego ten ciezki
obowiazek... ;-)
Chyba, ze faktycznie sprawy sie maja tak, ze Tomek nie zaklada grup, *bo nie
chce*, i *nie chce* rowniez oddac nikomu tej funkcji - wtedy faktycznie mozna
mowic o braku zaufania... Czy to miales na mysli piszac "przestajemy ufac
Tomkowi"? Bo nie wiem...
Ale jezeli sytuacja rzeczywiscie tak sie ma, to zmiana na tym stanowisku jest
wrecz konieczna, niezaleznie od tego ile klopotow z przekonfigurowaniem
serwerow mialoby to za soba pociagnac...
Wiec jak to w koncu jest? Czy ktos moglby wyjasnic?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl