Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 19:18:13 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> Chyba, ze faktycznie sprawy sie maja tak, ze Tomek nie zaklada grup, *bo nie
> chce*, i *nie chce* rowniez oddac nikomu tej funkcji - wtedy faktycznie mozna
> mowic o braku zaufania... Czy to miales na mysli piszac "przestajemy ufac
> Tomkowi"? Bo nie wiem...

Raczej nie to miałem na myśli. Chodziło raczej o to, że mógłby być problem
ze znalezieniem następcy.

> Ale jezeli sytuacja rzeczywiscie tak sie ma, to zmiana na tym stanowisku jest
> wrecz konieczna, niezaleznie od tego ile klopotow z przekonfigurowaniem
> serwerow mialoby to za soba pociagnac...

Dlaczego spora liczba grup czeka na głosowanie - nie wiem. Trzeba zapytać
się pewnie bezpośrednio o to TSa.

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl