Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 00:21:18 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> Poczytalem sobie - nieliczne zreszta - odpowiedzi na twoj post.
> Kurcze, o jakiej postawie to swiadczy, ze nikt nie raczyl odpowiedziec wprost,
> tylko wolal madrzyc sie wypisujac zdania w stylu "zajrzyj tam a tam to
> bedziesz wiedzial"? (czego napisanie nota bene zajmuje na pewno wiecej czasu
> niz napisanie imienia i nazwiska... ;->)

Nie, nie zajmuje i nie o to chodziło ;)
Hmm, "pokrętna" odpowiedź miała na celu uświadomienie niektórym osobom, że
zmiana osoby odpowiedzialnej za tworzenie/kasowanie grup w pl. to przekonanie
do tego wszystkich adminów w PL, to że przestajemy już ufać Tomkowi, a
zaczynamy komuś innemu itp. Jednak widzę, że niektórym trzeba sprawy wykładać
łopatologicznie...
 Abstrahując od sensowności takiego pomysłu
- domyślam się, że sam wybór ewentualnej osoby również wzbudziłby niesamowite
emocję (coś w rodzaju wyborów prezydenckich), byłyby obietnice przedwyborcze:
"Głosujcie na mnie, ja napewno założę grupę pl.skootery.rowery itp." ;)
" 1000 grup dla każdego" itp głupty...

pozdrawiam, lekceważący admin małego serwera news. ;)

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl