Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 23:55:37 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> smarkacz> Proponuję jeszcze ROTować (albo w ogóle usuwać) wulgaryzmy z
> smarkacz> artykułów, antyspamy z From: i będzie piękny nowy usenet i
> smarkacz> kwiatki w każdym wazonie.
>
> O tym akurat myślałem (wymaganiu poprawnego adresu w rozumieniu rfc822 w
> polu From:, ew. też konsultowanie DNS). Rozbiło się o brak czasu na
> napisanie odpowiedniego oprogramowania.

To już było; wymusi tyle, że ci, którzy chcą pozostać anonimowi będą
pisać ze stu polboksów, wolę widzieć jawnie fałszywy adres niż taki,
który można wziąć za prawdziwy. Krótko mówiąc nie dość, że bez sensu,
to jeszcze szkodliwe.

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]