Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 20:56:03 MET DST

 smarkacz> smithy_at_promail.pl (Łukasz Kowalczyk) wrote:
> [...]

 smarkacz> Proponuję jeszcze ROTować (albo w ogóle usuwać) wulgaryzmy z
 smarkacz> artykułów, antyspamy z From: i będzie piękny nowy usenet i
 smarkacz> kwiatki w każdym wazonie.

O tym akurat myślałem (wymaganiu poprawnego adresu w rozumieniu rfc822 w
polu From:, ew. też konsultowanie DNS). Rozbiło się o brak czasu na
napisanie odpowiedniego oprogramowania.

pozdrawiam,
--J.