Re: Precz z CENZUR· na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 13:05:31 MET DST

Piotr Murawski <murawski_at_kki.net.pl> napisa³(a):

>Dwie linijki wyzej: "Sugerowaæ by to mia³o, ¿e je¶li kto¶ co¶ robi za
>darmo to mo¿e to robiæ byle jak." Prynajmniej ja tak to zrozumialem jak
>by obecni admini pracowali byle jak.

Widzisz ró¿nicê miêdzy stwierdzeniem, ¿e kto¶ pracuje byle jak a
stwierdzeniem, ¿e jakie¶ inne stwierdzenie, sugeruje, ¿e kto¶ pracuje
byle jak? Sorki, ¿e takie d³ugie zdanie ale mnie zdrza¼ni³e¶ i za karê
bêdziesz siê mêczy³ z jego rozbiorem.

>Jesli ktos jednym ciagiem wymienia: "socjalizm", "praca spoleczna", "dla
>ludzi" to tak mi sie dziwnie kojarzy.

A to ja ju¿ nie odpowiadam za Twoje skojarzenia. Go³e baby te¿ Ci siê
z prac± spo³eczn± kojarz±?

>Wydaje mi sie ze zaden watek ostatnio nie zaczynal sie od propozycji
>zmiany regol, dyskusje zaczynaly sie od zadan lub wrecz tekstow
>obrazliwych. Chyba nie oczekujesz po takim wstepie rzeczowej dyskusji?

To zale¿y od poziomu drugiej strony. Ja gdy kto¶ mnie obra¿a robiê siê
od razu do przesady powa¿ny i uprzejmy, a potem walê w mordê.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com