Re: Precz z CENZUR na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 09:35:50 MET DST

On 99.10.27 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Powtarzam, nie baw sie w psychoanalityka. Do tego trzeba dosc sporo umiec z
> zupelnie innej dziedziny, niz ta, ktora znamy ty i ja...

Ale ja Cię nie analizuję ;) Ja po prostu mówię jak widzę Twoje zachowanie.
Analiza polega na szukaniu przyczyn, próbie wnioskowania co mogłoby stan
rzeczy zmienić. Ja tylko mówię co widzę ;)

Robert

--
Jeśli zauważysz, że kobieta popełniła błąd, natychmiast ją przeproś.