Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Tomasz 'tsca' Sienicki (tsca_at_cryogen.com)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 10:40:26 MET DST

 Jaroslaw Rafa napisał/a
 [w <3F184B92DB4_at_inf.wsp.krakow.pl>]:

> Problem zakladania nowych grup przez Tomka Surmacza... :-(
>
> Problem polega na tym, ze do pewnego momentu to, co opisane w Tomkowym
> FAQ dzialalo, az dzialac przestalo.

 Może się bardzo mylę, bo nie znam kulis, ale nie mogę oprzeć się
 wrażeniu, że jest to działanie umyślne. Gdyby cała procedura
 przebiegała szybko i bezboleśnie jak w FAQ stoi, nowe grupy w pl.*
 przybywałyby w tempie dziesięciu lub więcej na miesiąc. Przypuszczać
 można, że TS uważa sytuację, w której ilość grup pl.* > i.g. alt.*
 za niepożądaną.

 Jeśli tak jednak jest, to warto byłobo to powiedzieć wprost, podwyższyć
 wymaganą liczbę głosów za do dwustu, czy ustalić inne kryteria.

--
 .------------------------.   ---------- ...and now my pervert doppelganger --
 `------------------------'   ----- she cancelled her date with me! *Momus* --