Niech zyje KKI!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 11:34:14 MET DST

Pare dni temu dostalem chamskiego spama z adresu na KKI. Zezlony tym
odpisalem autorowi co o nim mysle wysylajac kopie na abuse_at_kki.net.pl.
Spam dotarl do mnie pomiedzy szesnasta dnia poprzedniego (kolo tej
godziny sprawdzalem ostatnio poczte) a moze dziesiata rano. I coz sie
dzieje po wyslaniu maila:
Dziesiec minut pozniej moj serwer pocztowy zglasza mi komunikat o
niemoznosci doreczenia przesylki wraz z wyjasnieniami:

>This Message was undeliverable due to the following reason:
>
>Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
>The reasons given by the server are included to help you determine why
>each recipient was rejected.
>
> Recipient: <[milosiernie pomijam]@kki.net.pl>
> Reason: [jeszcze raz milosiernie nazwe konta zmilcze] is a fucking spamer
> and does not have account at kki.net.pl .

Ktos byl szybszy... Ale obsmialem sie jak norka!

--
Darek