Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 17:54:39 MET DST

Dnia 28 Oct 99 o godz. 17:06, Nina Liedtke napisal(a):

> De facto zgadzam się na taki stan rzeczy obecnie, ponieważ istniejące
> grupy w zupełności mi wystarczają,
Tobie moze, ale jest wielu, ktorym nie wystarczaja.

> a dyskusje o zakładaniu nowych grup
> (głównie dzięki podejściu TS do całej tej sprawy) uważam za niezłe
> źródło rozrywki - zwłaszcza ostatnio, kiedy coraz więcej propozycji
> nowych grup bierze się niejako 'z powietrza' tzn. nie są one dyktowane
> potrzebą znalezienia lepszego/osobnego miejsca dla dyskusji, toczonych
> na istniejących grupach, tylko przychodzi newbie, który właśnie
> przejrzał listę grup (lub nawet i to nie) i rzuca tekst 'a może by tak
> założyć grupę o xyz, co wy na to?'
Nie mam na mysli takich grup.
Ale sa proponowane grupy, ktore _sa_ "dyktowane potrzeba znalezienia
lepszego/osobnego miejsca..." itd., dyskusje na temat ich zalozenia tocza sie
juz nie pierwszy raz, wiele osob zgadza sie ze te grupy *sa* potrzebne,
wysylana jest wreszcie (tez juz nie jeden raz) propozycja CFV do Tomka i...
nic, cisza.

> w telewizji lecą kretyńskie reklamy 'wyślesz list zanim
> zdążysz pomyśleć',
Serio??? Nie widzialem jeszcze nigdy takiej reklamy... ale to moze dlatego ze
TV prawie nie ogladam...

> kampanię na rzecz html-a, utf8 i cp1250... Moim zdaniem albo będziemy
> stawiać temu zdecydowany opór, albo za kilka lat Usenet utonie w powodzi
> kompletnie nieczytelnych postów o nikłej wartości merytorycznej, KF-y
> zaczną pękać w szwach, a ludzie, chcący normalnie podyskutować, będą
> musieli się wynieść na zamknięte listy dyskusyjne.
Nie przekonuje mnie Twoja czarna wizja. Uwazam ze tak nie bedzie.
Oczywiscie zawsze mozna powiedziec, ze tak nie bedzie dzieki niezlomnej
postawie adminow ;-> ale uwazam ze i bez tej niezlomnej postawy tez tak nie
bedzie. ;-)

> Na marginesie - czemu nie postawisz serwera news?
Nikt z uzytkownikow mnie dotad o to nie prosil. Sam tez nie widze na razie
takiej potrzeby, skoro dobry serwer news (i to taki, ktorego admin sie nie
"wywyzsza" ;-)) mam o kawalek swiatlowodu od siebie...
A tylko po to, zeby postawic, to raczej mi sie nie chce... mam sporo innej
roboty, naprawde... to ze pisze na newsy to nie znaczy, ze mam za duzo czasu,
jak tu ktos twierdzil... ;-)

> Twoje teorie
> zyskałyby znacznie, gdybyś mógł je popierać argumentacją w stylu 'ja
> prowadzę serwer, dający prawo pisania wszystkim z *.pl,
A dlaczego niby moj serwer mialby dawac prawo pisania wszystkim z *.pl?
Jezeli kiedys go faktycznie postawie, to bedzie on dawal prawo pisania
tylko uzytkownikom z mojej puli adresow IP (no i ewentualnie tym spoza tej
puli, ktorzy o to poprosza ;-))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl