Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 12:18:43 MET DST

Dnia 28 Oct 99 o godz. 3:49, Nina Liedtke napisal(a):

> Kiedy coś działa zgodnie z FAQ[1] - wspinasz się na szczyty elokwencji,
> aby udowodnić, że jest to przejaw samowoli i arogancji adminów. Kiedy
> coś działa inaczej, niż opisano w FAQ - nazywasz to problemem. Może byś
> tak wykazał odrobinę konsekwencji?
Twoim zdaniem konsekwencja polega na tym, ze albo sie wszystko przyjmuje w
calosci, z calym dobrodziejstwem inwentarza, albo w ogole???
Problem polega na tym, ze glosowania nad nowymi grupami NIE SA OGLASZANE, i
grupy NIE SA TWORZONE, badz dzieje sie to ze strasznym opoznieniem.
Kwestia tego, czy jest to zgodne z FAQ czy nie, jest tu dla mnie sprawa
drugorzedna.
Gdyby w FAQ bylo napisane "glosowanie moze bedzie ogloszone, a moze nie,
grupa bedzie utworzona, a moze nie, i Tomek Surmacz nie bedzie udzielal w tej
sprawie zadnych wyjasnien" to protestowalbym _i_ przeciwko temu, ze tak jest
w FAQ, _i_ przeciwko temu ze tak sie dzieje.

> Zgłaszasz się na ochotnika? I pokażesz wszystkim, jak powinna
> wyglądać prawdziwa, rzetelna, odpowiedzialna praca dla dobra
> publicznego?
Chetnie bym sie zglosil - pisze to zupelnie serio - ale dlaczego moja skromna
osoba nie wchodzi w gre, to wyjasnil w swoim liscie eloy:

> Problem ten naświetlił onegdaj Szymon Sokół. Chętnych znajdzie się napewno
> wielu. Problem polega na tym, że kandydat musi posiadać zaufanie pozostałych
> administratorów. Jak na razie żaden z ludzi którzy to zaufanie posiadają nie
> kwapi się w przejęciu obowiązków.
Ja niewatpliwie - chocby z racji moich pogladow prezentowanych w tej
dyskusji - czlowiekiem, do ktorego admini news mieliby zaufanie, nie jestem.
Abstrahujac juz od faktu, ze nie administruje serwerem news, ale to sie
da zalatwic w jeden dzien... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl