Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 12:12:24 MET DST

Dnia 28 Oct 99 o godz. 4:55, Lukasz Trabinski napisal(a):

> Oprócz Tomka jest jeszcze druga osoba, która - można powiedzieć - ma
> uprawnienia do zakładania/kasowania grup... ;)
Ze strony tej osoby juz od daaawna nie bylo zadnej aktywnosci w tym zakresie.
Poza tym wszystkie adresy przeznaczone do wysylania CFV, itp. sa forwardami do
Tomka i on dysponuje softem do obslugi glosowan - chyba ze sie myle?

> Po co? Bedzięsz jeszcze musiał przekonać *wszystkich* adminów news w pl, aby
> to zaakceptowali. Jeśli nie wiesz dlaczego, odsyłam do FAQ. ;)
No wlasnie - po co?
Ze grupy nie sa tworzone? To nie problem... (w kazdym razie dla ciebie...) :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl