Re: Czy RFC zabrania wysylania postow w innym standardzie niz ISO-8859-2 ?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 17:02:48 MET DST

Easy_R <easy_at_kam.pl> wrote:
> Umiem, i nie rozumiem co ma uzywanie slowa "c**j" do newsow.

Umiesz? To podaj mi msg-id artykułu, w którym stało sformułowanie (w
formie TWIERDZĄCEJ!) "posty z słowm 'c**j' będą kasowane". Oczywiście,
zamiast owego słowa możesz wstawiś dowolne inne słowo, niekoniecznie
obraźliwe.

> Jeden lubi uzywac to sobie uzywa, inny nie lubi to pakuje goscia w
> killfile i po sprawie.

Wiele osób mimo wszystko używa (tak, wiem: ich wina) oprogramowania
które albo nie mają klillfile, albo mają tylko filtrowanie przy
wyświetlaniu (co oznacza, że wiadomość będzie ściągnięta, ale nie będzie
pokazana).

> Nie ma dla mnie znaczenia ile razy sie takie slowo pojawi. Od tego sa
> filtry na poziomie clienta by takie posty filtrowac.

Tu się zgodzę. Niemniej nikt (chyba że się mylę, yto proszę o msg-id)
nie proponował cięcia po zawartości listu.

> Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

??? To jak wg Ciebie nazwać brak umiejętności czytania? Ja rozumiem,
można być Politically Correct, ale... nie o to mi idzie.

> Jednemu cos przeszkadza innemu nie. Wyobraz sobie co by bylo gdyby np.
> Pan Plokarz byl adminem news.icm.edu.pl
> Albo jakis przedstawiciel Radia Maryja. Wyobrazasz sobie jak by wygladal
> polski usenet wtedy ?

Etam. Pytanie jest inne: jak by wyglądały Twoje serwisy WWW? :->

[ciach]

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
There are no threads in a.b.p.erotica,  so there's no  gain in using