Re: Czy RFC zabrania wysylania postow w innym standardzie niz ISO-8859-2

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 16:56:41 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> Etam. Pytanie jest inne: jak by wyglądały Twoje serwisy WWW? :->

A co to ma do rzeczy ? Moje serwisy erotyczne nie naruszaja prawa. Pan
Plokarz kasujac posty ze wzgledu na ich tresc niezgodna z "wartosciami
chrzescijanskimi" rowniez by nie naruszal prawa.
Mi chodzi o to, by przekonania adminow nie decydowaly o tym czy dany
post puscic czy skasowac. Bo to juz jest wlasnie cenzura.
Nie powinno wiec miec znaczenia co jest w postach oraz jak sa zakodowane
dopoki nie przeszkadza to w funkcjonowaniu serverow news. I tylko tyle.
Jesli natomiast ze wzgledu na prywatna wojne adminow newsow z jakims
Baba Naga cierpi duzo niewinnych ludzi to ja to tylko krytykuje :)

Reasumujac:
1. adminom WOLNO robic prywate na wlasnych serverach news
2. userom WOLNO takie zachowana krytykowac

Co z tego wyniknie to juz inna para kaloszy. Miejmy nadzieje, ze
zwyciezy rozsadek i ktos to jakos wyposrodkuje by wilk i owca byla cala
:)

Pozdrawiam
Easy_R