Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 14:09:52 MET DST

On 27 Oct 99 10:16:40 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <3EAE0372052_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Powtorze jeszcze raz to, co juz wczoraj odpowiedzialem komu innemu:
> a czy ja gdziekolwiek stwierdzilem, ze jak za pieniadze to juz od razu musi
> byc swietnie i idealnie?
        Nie. Za to stwierdziłeś, że jak za darmo, to powinno być świetnie i
idealnie (a dokładniej: tak, abyś Ty uznał to za idealne), albo wcale.

        No i powtarzam pytanie - do których administratorów powszechnie
dostępnych serwerów odnoszą się Twoje zarzuty? Jeśli nie chcesz wymienić
nazwisk, to może rzuć nazwami serwerów - byle konkretnie.
Administratorzy których serwerów "wywyższają się nad użytkowników,
unoszą się honorem, kiedy użytkownikom coś się nie podoba, odgrażają
się, że jak użytkownikom coś się nie podoba, to won i ogólnie *robią
łaskę*"? news.icm.edu.pl ?
         news.tpnet.pl ?
         news.onet.pl ?
         news.task.gda.pl ?