Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Robert Redziak (rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 18:07:07 MET DST

On Sun, 24 Oct 1999 18:49:34 GMT, Marcin Jagodzinski
<marcinj_at_webcorp.com.pl> wrote:

>Środek z pewnością drastyczny, za to nieskuteczny. Skutecznie, to możesz
>go umieścić w kill-file. Nie rozumiem też co chcesz osiągnąć przezywając
>Trzcionkowskiego "Rabinem Smrodem". Poziom niejakiego Miecza-Sławomira,
>czy jaśka z toronto?

 Co ja chce osiagnac? W zasadzie nie zalezy mi na osiaganiu czegokolwiek.
 Po prostu jesli ktos na wielokrotne zarzuty lamania Netykiety z uporem
 maniaka lamie ja na nowo i wmawia mi zem wielblad to czemu ja mam go
 darzyc jakimis specjalnymi wzgledami?? Choc zaraz, moment, to sa specjalne
 wzgledy, jak dotad chyba trzem, czy pieciu osobom powiedzialem na forum
 publicznym ze sa idiotami. Jednym z nich byl ow Rabin... Co do filtrowania
 jego postow to jest problem, niech ta IPU nie zmienia co chwile adresu to
 bede mogl miec spokoj, niestety ostatnio zostal on zburzony przez
 niejakiego imc Rozpruw^H^H^H^Hdzielacza.

>po to, żeby czytać to co wypisuje Baba Naga (czy jak tam ostatnio P.T. się
>tytułuje), gdyż są to w większości bzdury (które także nie usprawiedliwiają
>stosowania cancel-botów). Unikod jakby nie było jest powszechnie uznanym
>standardem i nie ma się co na niego obrażać i traktować jako śmiecia.

 Unikod owszem ale posty Nagiego Bonika sa niczym innym, jak wlasnie
 spamem, smieciem.

>czytniki newsów zaczyna być nieco krępująca. I nie piszcie o zakładaniu
>własnego usenetu itp. bo jest to oczywista demagogia. Post w Unikodzie nie

 Alez nie. O ile dobrze pamietam to nasz Wizjoner ma swoja koncepcje
 Usenetu, niech ja wprowadzi w zycie, tylko _nie tutaj_.

 Pozdrawiam.

--
------------------------------[rekin_at_supersonic.pdi.net]---
---[Burn! Burn! Yes, Ya gonna burn!!]----------------------