Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 23:40:49 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL (Ziemek
Borowski):

>Tyle, ze punkty widzenia: mafia adminow tnie posty, a mafia adminow tnie
>posty za zgoda wlasciciela serwera róznia sie dosc znaczaco.

A co w przypadku, kiedy właściciela serwera niewiele obchodzi to co
robi admin, byle tylko (załóżmy) ruting pakietów po sieci i poczty był
w porządku?

U mnie na przykład serwer news nie jest czysto hobbystycznie
postawiony. I nikogo (prawie) nie obchodzi co się dzieje... o ile
działa. A że tnie w HTMLu? Szefa to cieszy, ale znam wielu, którzy nie
wiedzą nawet co to jest ten hateemel.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */