Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 22:42:44 MET DST

Sławomir Białek wrote:

> przez unicode. Zauważcie, że nikt nie kasował unicode do pewnego
> momentu. Akcja zaczęła się dopiero gdy Baba Naga wymyśliła
> nowy sposób zaśmiecania newsów - zamiast jednego postingu

Uhmmmmmmmm, to teraz wszystko jest dla mnie jasne :)
Przez jednego goscia, ktory robil syf na newsach admini sie skrzykneli i
postanowili ciac Unicode.
OK, jest to jakis argument.
Tak samo w sumie robie na IRC, jeden gosc z tpnet spamuje to bana
dostaje caly tpnet. Jasne.
Hmmmmm, tylko, ze w przypadku IRC to nie ma innego sposobu by zablokowac
gosciowi bez identa wejscie na kanal jesli nie ma identa. Trzeba
postawic bana na cala domene.
Nie znam sie dobrze na tym jak funkcjonuja servery news, ale wydaje mi
sie , ze jest chyba mozliwosc zablokowania IP tego Baba Naga i wtedy
zaden post od niego nie wszedl by na zaden polski server news.
Chyba, ze Baba Naga korzysta z tpnetu i wtedy trzeba by zablokowac
dostep co najmniej jednemu calemu miastu.
Dlatego moze admini wybrali opcje najmniej szkodliwa dla innych i tylko
zablokowali Unicode co nie przeszkadza innym uzytkownikom z miasta Baby
Nagi wysylania normalnych postow.

Anyway, korzystam z newsow wiele juz lat, uczestnicze w wielu grupach i
jakos nie natrafilem nigdy na zadnego Baba Nage, a jakbym trafil i on by
mi przeszkadzal to by wyladowal w filtrze i po sprawie :)

Tak samo z postami, zakodowanymi inaczej niz moje. Widze robaczki od
goscia to wsadzam do filtra i mam spokoj :) Polecam ta opcje rowniez
adminom newsow :) Bo moze juz zapomnieli co to killfile na poziomie
clienta i latwiej dac global cancel :) Pozatym nikt nikogo nie zmusza do
czytania wszystkich postow. Czytaj to co cie interesuje.

Pozdrawiam
Easy_R