Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 21:13:15 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:
[...]
> Janku,
> Rzeczywiscie jestem za tym, aby uzytkownicy robili co chca (np. uzytkownicy
> mojego serwera), dopoty, dopoki nie zagrazaja swoimi dzialaniami
> bezpieczenstwu i stabilnosci calego systemu. To jest granica, ktorej
> administrator ma pilnowac, i to pilnowac ostro i zdecydowanie. Natomiast
> dopoki dzialania uzytkownika nie zagrazaja tej granicy, administrator *nie ma
> prawa* interweniowac. Uwazam ze wysylanie postow w unikodzie, czy nawet w
> HTML-u, nie jest niebezpieczenstwem dla calego Usenetu, [...]

Ty tak uwazasz, natomiast ludzie, ktorzy sie na tym znaja,
bo zajmuja sie administracja usenetu uwazaja, ze to zagraza
"stabilnosci calego systemu".

Dlaczego sadzisz, ze powinni kierowac sie Twoim zdaniem
a nie swoim doswiadczeniem i wiedza ?

> Natomiast co naprawde napawa mnie oburzeniem, to *slowa*, a nie czyny, wielu
> wypowiadajacych sie tu administratorow, ktorzy publicznie demonstruja swoje
> lekcewazenie dla uzytkownikow [...]

nie wiem o czym dokladnie tu piszesz, ale na pewno sa administratorzy,
ktorzy lekcewaza uzytkownikow, tylko co z tego wynika ?
do jakich wnioskow zmierzasz ?

--w