Re: PROPOZYCJA - może by tak ranking kont (darmowych)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 18:16:42 MET DST

In pl.internet.polip Grzegorz Sapijaszko <sapi_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wrote:
[best frikos]
> Jeśli można zgłosić pierwsze dwie kandydatury, to duży plus w kategorii
> ,,czas reakcji na zgłoszony problem'' pp. Pawłowi Przewieźlikowskiemu za
> msg <7uh909$9i3$1_at_orion.comarch.pl> oraz Rafałowi Wiośnie za informacje
> o Friko.

O ile pomnę, to Rafał pracuje w Polbox'ie. Więc albo jakiś inny admin
friko, albo Rafał, ale Polbox.
(to taka uwaga formalna, sama idea ,,best friko'' jest mi obojętna)

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
I don't drink, I don't like it, it makes me feel too good.  -- K. Coates