Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 18:01:40 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Dlaczego np. rozne Norton Commandery, filemanagery i inne zawsze pytaja (i to
> nawet kilka razy) o potwierdzenie checi SKASOWANIA pliku, a nie pytaja przy
> tworzeniu nowych plikow (np. przez kopiowanie)?

(Odpowiedz bedzie z wlasnego doswiadczenia)

"bo user i tak potem nie pamieta, w ilu kopiach trzyma dokumenty[1], a
to powoduje chrobiczny brak przestrzeni dyskowej. Ergo: jest to wredny
spisek programistow i producentow dyskow".

[1] Sam nie wiem. Szczegolnie pod Win, gdzie nauczony przykrym
doswiadczeniem czasami zwyklem trzymac po trzy kopie "na wszelki
wypadek".

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
It's funny how I could never cry until tonight and you passed by hand in