Nowe kanaly Polskiego Radia Trzepak

Autor: Wojciech Apel (wojtek_at_pik-net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 16:59:18 MET DST

Czesc

Zarwalem kilka nocy i udalo mi sie uruchomic nowe kanały tematyczne w ramach
Polskiego Radia Trzepak.

Blizsze informacje znajdziecie pod stroną radia, tj. pod adresem

http://www.platforma.pl/trzepak

Myślę, że możecie też śmiało dodać Radio Trzepak do menu "Preset" słucharki
RealPlayer/G2 - ułatwi to Wam uruchamianie poszczególnych kanałów
tematycznych. Wywołanie jest proste:

http://www.platforma.pl/trzepak/trzepak.rnx

Nieco rozszerzyłem też linię programową radia i nie kończę na 1975 roku ale
pojawiają się też nowsze utwory pochodzące z początku lat 80-tych. Może
niedługo wejdę jeszcze bardzie w nowości i pojawi sie Manam, Budka, Kombi i
inne klimaty z czasów gen. Jaruzelskiego. (do teraz królowały czasy tow.
Gomółki i Gierka).

Na starosc widze, ze moje gusty też sie zmieniaja: staje sie miłoścnikiem
Ireny Santor, Mieczysława Foga a nawet Koterbską. Aby więc zrobić sobie w
pracy przyjemność uruchomiłem swój własny kanał. z tym co lubie najbardziej.
Jeżeli ktoś chce bardzie mnie poznać - może słuchać kanału:

http://www.platforma.pl/trzepak/ww34/

Zapraszam.

Wojtek 34

PS. I jeszcze coś: prosze o Was o opinie na temat tego co robie. Może jakieś
pomysły, tematy, wizje .... albo słowa zachęty :-)