Re: Precz z CENZUR na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 15:17:10 MET DST

Dnia 26 Oct 99 o godz. 14:21, Robert R. Wal napisal(a):

> Hehe, a czy Tobie nie przyszło do głowy, że nikt nie chciałby dla Ciebie
> pracować? Bez względu na wynagrodzenie? Wiesz dlaczego? Masz wieczne
> problemy, spać po nocach już nie możesz, kiedy patrzysz na to, jak działa
> coś, co dostajesz za darmo. Nie tak -- Ty szukasz problemów tam gdzie ich
> nie ma. Strach pomyśleć, jak się zachowujesz, kiedy coś, za co zapłaciłeś
> nie działa dokładnie tak, jak sobie wyobrażałeś... W każdym razie
> współczuję serdecznie każdej osobie, która pozostaje z Tobą w zależności
> służbowej na niższym szczeblu, oraz osobom, będącym wykonawcami Twoich
> [...]

Oj wiesz co, nie baw sie ty w psychoanalityka, bo kiepsko ci to wychodzi...
Co ty w sumie wiesz o mnie, zeby tak pisac???
Nie szukam zadnych problemow, natomiast istnieja pewne - bardzo scisle
okreslone - postawy administratorow, ktore stanowia IMHO problem, i to grozny
problem. I dlatego poczuwam sie moralnie zobowiazany do zabrania glosu, kiedy
takie postawy sa publicznie prezentowane.

> PS. Tak, ja już na własne oczy widziałem upierdliwego i niemiłego klienta
> posłanego w diabły u komercyjnego providera.
No i co w tym dziwnego?
Czy ja powiedzialem, ze wszystko, co komercyjne, jest swietne???
A czy ja powiedzialem, ze "upierdliwych i niemilych" klientow nalezy *zawsze*
obslugiwac???
Byc moze tego klienta nalezalo jednak obsluzyc, byc moze nie. Nie znam tej
konkretnej sytuacji i nie moge sie wypowiedziec. Natomiast *olewanie z
zalozenia* uzytkownikow tak w przypadku uslugi komercyjnej, jak i
niekomercyjnej jest niedopuszczalne, choc tak w jednym jak i w drugim
przypadku sie zdarza.

P.S. Zdaje sie, ze ty uparcie chcialbys widziec moje poglady w kategoriach
czarno-bialych, a one takie bynajmniej nie sa... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl