Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 12:57:24 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> napisał(a):
>Nie, to nie tak. Jeśli nie płacisz komuś za robienie czegoś,
>do korzystania z czego nie nie jesteś zmuszony, to niespecjalnie
>masz prawo wymagać, żeby ten ktoś robił to coś tak, jak się
>Tobie chce, żeby robił.

Ależ ja nie mam zamiaru wymagać! Ja tylko chcę usłyszeć argumentację
przeciwko Unikodowi i ewentualnie o tym podyskutować aby PRZEKONAĆ
adminów, że warto dopuścić Unikod do Usenetu. Tyle, że na razie słyszę
tylko "jak Ci się nie podoba to won - załóż sobie własny Usenet".

Ja to wiem, po co to piszesz?

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com