Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 15:41:31 MET DST

In pl.internet.polip Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:

: Sugerować by to miało, że jeśli ktoś coś robi za darmo to może to
: robić byle jak.

Nie, to nie tak. Jeśli nie płacisz komuś za robienie czegoś,
do korzystania z czego nie nie jesteś zmuszony, to niespecjalnie
masz prawo wymagać, żeby ten ktoś robił to coś tak, jak się
Tobie chce, żeby robił.

: Teksty w stylu: "ja tu rządzę a jak się nie podoba to wynocha" rażą
: mnie w tym samym stopniu co roszczeniowa postawa użytkowników.

Roszczeniowa postawa użytkowników uzurpuje sobie prawo do
rządzenia cudzą pracą/czasem/wysiłkiem...

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -