Re: Precz z CENZUR na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 15:38:54 MET DST

On 99.10.25 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> I slusznie. Niech ci wszyscy, co sie zajmuja newsami z laski, je powylaczaja.
> Wtedy znajdzie sie ktos, kto zacznie to robic za pieniadze, i juz nie bedzie
> mial wykretu, ze skoro robi to z laski, to nie ma zadnych zobowiazan wobec
> uzytkownikow.
> Osobiscie tez - jak jeden z przedmowcow - chetnie zaplacilbym 20 zl
> miesiecznie za dostep do serwera news, jezeli wiedzialbym, ze jego admin ma
> swiadomosc ze *to on pracuje dla mnie* a nie odwrotnie, i nie bedzie
> zachowywal sie wobec mnie jak udzielny ksiaze...

Hehe, a czy Tobie nie przyszło do głowy, że nikt nie chciałby dla Ciebie
pracować? Bez względu na wynagrodzenie? Wiesz dlaczego? Masz wieczne
problemy, spać po nocach już nie możesz, kiedy patrzysz na to, jak działa
coś, co dostajesz za darmo. Nie tak -- Ty szukasz problemów tam gdzie ich
nie ma. Strach pomyśleć, jak się zachowujesz, kiedy coś, za co zapłaciłeś
nie działa dokładnie tak, jak sobie wyobrażałeś... W każdym razie
współczuję serdecznie każdej osobie, która pozostaje z Tobą w zależności
służbowej na niższym szczeblu, oraz osobom, będącym wykonawcami Twoich
zleceń i usług...

Robert

PS. Tak, ja już na własne oczy widziałem upierdliwego i niemiłego klienta
posłanego w diabły u komercyjnego providera. Na uwagę szefa, że ,,pan jest
niezadowolony'' można przecież odpowiedzieć ,,idź z nim rozmawiać, a ja
będę robił to, co mi przekażesz''.

--
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it. Poorly.
                                                         Henry Spencer