Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Adam Kulagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 09:43:53 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 19:56:33 GMT, chomik <chemik1_at_polbox.com> wrote:

>Biorac pod uwage specyfike news i to ze raczej nie mozna np. sciagac
>raz dziennie spakowanych postow przez ftp, sadze ze nie.

Kto tak powiedzial ze nie mozna ? Hmm w takim razie co ja robie od 3
miesiecy ? :-)

A co do HTML i postow w nich pisanych - calkowice popieram , urzyczam modemu
koldeze na sieci i gdy zobaczylem wielkosci maili w HTML i wielkosc tresci
wlasciwej to krew mnie zalala . (na szczescie byl to osobnik intligentny i
szybko sie poprawil ) . Jeszcze jeden argument co do HTML-postow dla mnie
wielokrotnie sa one calkowicie nieczytelne .

Pozdrawiam

Czy moglbys ponizsza sygnaturke zaczynac "-- " a nie : "--"
Dziekuje.

--
Adam Kulagowski <fidor_at_friko.internet.pl>
It is better to wear out than to rust out.